Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~carolinefashion | użytkownik

imię i nazwiskoCaroline adresCity of Glass zarejestrowany08.05.2008 @21:05:03 ostatnio na stronie14.10.2013 @22:07:17

Jak mi się chce, to robię biżuterię.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty55 komentarze150 posty na forum0

komputer / sprzęt
zajebisty

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MartusiaKM    13.06.2008 @20:41:56
świetne prace
będę zaglądać
~sue    24.05.2008 @22:21:03
wystawiając prace tutaj chyba o to chodzi, aby przekonać się, czy dana praca spodoba się ludziom...
a to, że śpisz przy Muse'ie... cóż... Twoja i tylko Twoja sprawa, ja to jakoś przeżyję
_______
+Seshen    24.05.2008 @16:47:23
albo modelki, chyba będzie szybciej,
chyba, że projektujesz, to proponuję raczej fotografa
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
~sue    23.05.2008 @12:22:10
dlatego napisałam, że nie podoba mi się też treść, a nie tylko forma
_______
~taki1    15.05.2008 @11:24:15
fajne te czepki, tyle, że źle sfotografowane...
_______

~MaxaM    11.05.2008 @09:17:56
Haha, Ale wstyd, wybacz Miss W takim układzie to Revelka,jestem pełen podziwu, ale kolory i tak by sie przydały bardziej "RED" :D
Ps. Ja tez jestem abstynentem
~Fr3yoo    11.05.2008 @09:15:19
nie na kacu, bo należę do wąskiej grupy niepijących - ale niedospany jeszcze
_______
Przez pierwszy 1 000 000 zdjęć uczymy się je robić. Potem możemy iść na emeryturę...
~Fr3yoo    11.05.2008 @09:11:35
dziękuję i jeszcze raz sorry za nieporozumienie, nie ma to jak włazić na digarta 5 minut po przebudzeniu ;p miłej niedzieli
_______
Przez pierwszy 1 000 000 zdjęć uczymy się je robić. Potem możemy iść na emeryturę...
~Fr3yoo    11.05.2008 @09:08:54
a przepraszam, to jak zwykle z rozpędu... czapeczki w dechę, kojarzą mi się z 3 rzeczami - stewardesami, III rzeszą i filmami fetish sesese
_______
Przez pierwszy 1 000 000 zdjęć uczymy się je robić. Potem możemy iść na emeryturę...
~anecie    09.05.2008 @23:55:37
utalentowana z Ciebie kobieta Caroline : )
~CreepyGreenWoman    09.05.2008 @19:55:10
dzięki za obserwatora
~galareta    09.05.2008 @09:35:04
oho, jakby coś to wiem gdzie się złosić
_______
nie masz talentu, możesz pokazać cycki
~aleksandracupcake    09.05.2008 @09:33:15
Bardzo dziękuję za obserwację
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~galareta    09.05.2008 @09:29:28
takie nakrycia głowy to chyba Twoja specjalność ?
_______
nie masz talentu, możesz pokazać cycki
~baciorek    08.05.2008 @23:35:09
bardzo mi miło
_______
Welcome to the greatest show
let the fairy tale unfold
what's behind the smoke and glass? ...
~zielonasowa    08.05.2008 @23:08:36
^olgac    08.05.2008 @22:33:48
mimimi ^^
~wojtekga    08.05.2008 @22:24:35
... dzieki Caroline ... i serdecznie zapraszam ! Wojtek
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt